LIBRO: HAY ALTERNATIVAS, PROPUESTAS PARA CREAR EMPLEO Y BIENESTAR SOCIAL EN ESPAÑA, de Vicenç Navarro, Juan Torres López y Alberto Garzón. Prólogo de Noam Chomsky
Contrainforme al modelo de privatización de la Sanidad
Contrainforme sobre la privatizacion sanidad
Document de Taifa sobre el deute:
TAIFA: De la crisis de la deuda al ajuste
Candidatura 15M
Discusión a propósito de la candidatura 15M
¿Cuál es el tipo “correcto” de resistencia?, de Ibrahim Shikaki
Cual_es_el_tipo_correcto_de_resistencia
Una proposta de mínims polítics
una proposta de minimo politico
Sobre el desalojo de la plaza del Sol
Una lectura de Tiquun, de Amador Fernández-Savater
Artículo de Santiago López Petit http://espai-en-blanc.blogspot.com/2011/06/temblad-temblad-malditos.html
Carta al señor Morote
3_politizacionesenelciberespacio
aquesta es una opinió sobra un posible partit politic sobra el 15 M .
Em sembla evident que la majoria de gent diria No .
Si el 15M. va neixer , diria , en bocació a fabor del poble no rebaixarà ara la seva força volguen ser partit . El poble té que tenir clar que no pot no vol ser partit ; d’ell neix , de la comunitat de base , hojalà pogués ser ben estructurada , bertebrada , la seva voluntat que ven assesorada tecnicament per durla a la pràctica . Llabors la cosa podria ser més directa , deixant els politics la politica la part d’assesorar , consensuar la posta en pràctica . Aixó clar si el Poble recupera la seva responsabilitat .
La Money i l’Anima pop .
Sí , seria parlar de la materia i el diner o de la teoria i la pràctica , o del diner i el poble ; conjuminan-ho amb l’assem. H i ha una cosa inmaterial que seria el poble o l’ànima d’aquest i una de material el diner i , com aquest a sustentat i ho fa , l’egemonia la preponderància sobra una altra que és molt més potent i poderosa com es el poble . Ens tindriem que preguntar que es el poble o que s’enten per aixó i que es el diner i com l’entenem . La gen , un conjunt de gen que viu unes circumstàncies determinades per l’entorn la cultura les costums i algunes vivències comunes . El diner seria fen-ne una definició sencilla un mitjà d’intercambi pero que l’em combertit en el principal mitjà a fabor del poder més ” pedestre ” que hi pugui haber ; obviaré les raons mesquines que em deixat que així sigui .
Peró el poble encara conserva , molt per sota , les regnes afaboridores de l’evolució de la Vida natural o de sentit comú i , es així perquè en el seu si el poble no es deixa cosificar no es pot manipular . Cla que sí s’el manipula o es deix : per comoditat , per falta d’energia , etc. pero en el seu si : no . Aquest si es cuan comença ha estar organitçat , cuan comença ha estar bertebrat i asumeix el què li pertoca que es ser ell i en aquest ell esta la seva ànima .
Qui tindrà cura de l’ànima del poble ? deien , ja fa molt temps .
sobra la violència policial i d’altres .
No hi ha dugues violencies la de les causes justes i las injustes , n’hi ha una . Violar la integritat moral i o física . La gelosia , l’agresivitat gratuita , la fatgendaria , la superbia , l’egoisma a ultrança . Segur que ens sona tot aixó .
La violència engendra violencia , l’amor amor , que ens convé ? no a nosaltre , que sí , sino a la Vida . En sembla que ho tindriem que tenir clar en cara que hi tingui que haber guerra la Vida va cap a l’amor .
Recordan una intervenció a les primeríes de l’assem. que deia + o – no us oblideu de l’imaginació i més coses , i afegiria de l’innovació, de l’estrategia , del no saber , de l’inocència o la capacitat de ser originals , de l’acció no sabuda no repetida o a l’inrevés de l’esperada . Aquesta és l’acció en la que m’hi jugaria el coll . Clar que per aixó cal canviar el ” chip ” i per aixó un acta d’humilitat i valentia , que per fer hus de la no violència cal .
Una a braçada i fins una altra .